Välkommen hit...

...känn dig som hemma!

måndag 31 december 2007

Årets sista dag...

...vet inte varför, men jag känner alltid ett visst vemod när ett år är slut...tänker igenom året, vad blev bra, vad kunde ha gått bättre... 2007 har varit ett gaska bra år, i det stora hela. Tyvärr har jag haft riktigt kass självdisciplin, vilket har gjort att mina dåliga vanor har fått ett fast grepp om mig-inte bra! Jag har jobbat väldigt mycket detta år också, och det är ju både bra och dåligt. Men en veckas semester är i ynkligaste laget...

Sen är det förstås dags att se framåt, nytt år och nya goda föresatser... Vill inte kalla det nyårslöften precis, men visst finns det saker jag vill förbättra! Jag är en riktig godisråtta, vilket har varit förödande för figuren sedan jag tvärt slutade träna för ett antal år sedan...så no more godis! Så ska jag komma igång att träna lite mer, även om det "bara" blir powerwalks, det ger mig energi och det behövs ju! I det stora hela kan man väl sammanfatta det med att jag ska ta bättre hand om mig! 2008 är ju också året då vi flyttar in i vårt egna hus! :)

Nu är jag hemskt nyfiken på vad just du tyckte var bäst med 2007, och vilka förväntningar du har på 2008!

Gott nytt år!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så det har blivit hus nu? Vill veta meeeer!!!

Bäst för mig var ju helt klart att jag träffade Mikael :) Och jag har stora förväntningar för 2008 ;)
Kram Malin (från Floda)