Välkommen hit...

...känn dig som hemma!

onsdag 19 december 2007

Premiär!

Som sagt, välkommen hit! Vad du nu ska få ta del av är mitt första inlägg i min första blogg...ta da! Jag har länge varit en ivrig läsare av bloggar, exempelvis Linda Skugges och Martina Haags, "supermamman" mfl. Som småbarnsmamma tycker jag att det är intressant att ta del av andra mammors (och pappors) tankar om stort och smått i livet, och tänkte nu att det är dags att jag bjuder lite på mig själv också...;)

Jag kommer att blogga om det som faller mig in, men vad man kan förvänta sig är: barn, musik, film och inredning ...och tankar om livet i allmänhet.

En god lärarkollega har nyligen introducerat mig för den mycket trevliga hobbien scrapbooking, och jag ska försöka våga att lägga upp några av mina alster (eller LO´s som det ju heter) här på bloggen.

Nu ska jag dock sova...

På återseende!

Inga kommentarer: